BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 22

best day ever !



kay actually 221011 aku hangout taiping sentral ;) dengan kawankawan aku iaitu ama , tan tan , ida and fieza. kay aku bngun awalll gilaa sbb ama nak dtang umahh -,- last2 tak mai.
pastuu ida plk dtang , dengan tak mndynye. intan kol kate pkul 10 cm uwh dia dtg ambk kteowg.
ak pnye kelam kabut la dgn xmndinye. HAHA then siap2 , grr tdung taknak bagi kerjasama la wehh. pasaipa ntah. mampoih ah ( ayat zul) jnji aku pkay tdung :> thenn smpai2 tuh aku , tan tan and ida n juga mamu pegi la food court tesco. then pergi ts balikk sbb na karok. karok stail lagu jiwang jaa >< cri lagu percintaan ini takde :( alahai. last2 karok lgu percaya padaku :DD then jalan2 cri baju dengan pakai wedgesnye mesti ahh sakit kaki :/ lalala xD wtlek dahh. pastu lpak a&w dgn zul n tantan. yg lain2 dh masuk wayang dh. sabo jelaa :( kata nak tengok skli. huhuk , semua berpecah kot. haishh.
then aku mcm nak tdo dah tunggu fendy ni haaa. tan tan pujuk aku dh surh chill. sabar jelaaa aku pn. thenn meet dia :DD HAHA intan kate : tak jumpa marah2 , bila dh jumpa okay plk.
HAHA yelaaa tak syok ah kalau jmpe marah2. k then terjmpe senior f4 , err ade yg aku ngam ade yg tak. then trjmpe ex aku ipan ==' aku buat bodoh , dia pn bt bodoh. pastu masuk wyang. HAHA paranrmal activity bosan gilaaa -..- rugi duit jaa. HAHA takdelah takut mana punn. intan suka wat gelabah. ngek =_______= siann ja dia asal takut ja tktau nak peluk sapa. sllu pluk aku , tapi fend dh awal2 warning intan tak kasi pgang tngan semua. HAHA sian kawan aku tu.
hihi xD fend takda keja , mengusik intan , bagi dia terkejut and then kacau aku dgn intan. baling popcorn lah ape la ==' pastu dia bosann , main jari aku plk. haishh mcm2 kau ny bie oi. huhu.
then legaa cite tu dh hbis. tudung aku pn dh sakai ==' pakai plk conct lens lebih masa. aku dh gelabah takut tk boleh bkk , then pgy toilet bkak lens. alhamdullilah boleh bukak :D hehe.
then pegi lah pelita , kesiann pkwe omey aku ny haaa lapaq XD HAHA. then tkpelaa. bole plk nak tngkp2 gmba. haishh dh la tdung aku mcm ape je n muka aku suka taknak bg kerjasama. adui.
then ikut diaa pergi karok. maluuu :3 hihi. aku duduk senyp jelaaa. kawan2 dia okay la jgk. ade yg kenalkan diri :) sorry dlm proses nak biasakan diri. huhu. then blablablabla. HAHA aku jeh yg tahu ^^v pkwe titew kenaa cubit 3 kali xD siann. mengsik bby lagi. pdan mukaa :P

# thnx untuk harini ea korang INTAN , AMALINA , IDA , FIEZA and pkwe titew. hihi.
BEST DAY EVER ! and thnx bie bagi shawl ;) really appreciate it.

p/s : baru je jumpe , aku dh rinduuu da kt dia :(