BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 10

HAI ASSALAMUALAIKUM ;D

heee , just nak story bout kat skolah tdy :> hee. and aku tulis post ny smbil mengalir2 airmata.
haihh pehal sebak sgt taktau -.- dh lah mimiy jgn layan sgt perasaan hg tuh. YEAHH chill =,=
act aku mmg tak kuat dahh :( sobs someone please HUG me ? i need a hug plishhh :(
err lets story bout school and exam. yeahh PMR ALREADY END ! yahoooo !
maths ? hahaha okayokay jelahhh. paper 1 aku tekan2 jeh calculator then terus dpt jawapan.
paper 2 ? haihhh first memeningkn gila -.- locus dia pelik. but aku boleh buat :D
graph bape kali aku padam pn taktau lah , dia takmau elok jugak -.- hihi. graph lahh aku pling tkot nk buat. takut kena ptong marks , kenalah buat elok2. tangan pn ketar2 jeh >< hihi saya syg marks lebih dri sy syg pkwe sy :D then rehat , thnx aina :> susah2 jeh mak hg beli nasi smpai 5. heee byk gila nasi dia. kenyang aku ;D sllu kongsi ja. hee then KH , sejam dh siap. dgn hujan mestilah ngntuk. haha aku tdo lahhh ;D HAHA.


TAK PERLULAH KOT NAK BERDENGKI DENGAN AKU K ?
APE2 MESTI HG NAK DENGKI KAN ? DULU PASAL DRESSUP AKU ?
AKU DIAM MAKIN MELAMPAU2.
haishh skrg pasal pergi cameron plak ? haihh kesiann hg kan takda kawan.
pastu nak ambik kawan aku ? WADAFAK =..=
sapa nak kawan dgn orang yg suka dengki haa ? meh habaq sikit.
erghhh >< bguslah next year aku dh pindahh. takmau aku tengok muka hg tau dak.
menyampah ><


YA ALLAH KUATKANLAH HAMBA UNTUK MENGHADAPI SEMUA UJIANMU :( amin.
lepas satusatu dtang >< family problem wehh , thats why aku tak duduk rumah.
aku lari kejap dri rumah :( exam pn aku buat elokelok sbb ingt arwah mak tuh je.
kalau tak aku mmg tak kuat dahh :(