BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 11

hardworking ?

Assalamualaikum :D hee okay FYI pmr kan habisss. so harinie yg mne tak terlibat dgn subjct arab and lainlain tuh tak payah pergi sekolah includinggg meee ;D HAHA.
so memandangkan aku tak pergi sekolahh. takkan aku nak makan , tdoq and online n blablabla je. tkkn aku nak study plak kan -.- tak keh giloo namenye =='
so aku pun merajinkan diri kemas bilik aku yang nampak sangatttt mcm stor -.-
aku tak balik rumah , bersepahhh rumah haiyerrr >< apalah org dlm rumah ni buat pn aku taktau.
sllu mestilah aku kan yg kemass ;D kalau mood rajin datang lah ye :3
soooo aku bangun awal harinie. amende buah hati pengarang jantung msej pepagi ;D
HAHA titew pn rindu awok lerr :*
tengok gmba kat ats , HAHAHA byk takk kertas ? tuh la kertas yg aku blaja selama 9 bulann ;D
kertas je byk , bukan semua aku buat. HAHA xD aku pn kemas buku sbb esok nak kena hantar.

V

V

.... scroll down ! haha. baca tak status aku pasal kemas bilik tuh and nak simpan domokun dlm kotak. k layan jela gmbar :DD




okayyyy yeahh barang2 yg ex saya bagi ;D act dua barang jehh ;D harharhar xD
sorry domokun , saya mmg suka sgt kat awak , sayang awak sgt , nak peluk awak masa tidur.
tapi saya terpkse ltak awak dlm kotak teddy2 saya. sbb saya takut saya sedih nnt teringat kenangan dgn tuan yg bagi saya domo ni :') saya mmg gila domo ;D HAHA kay yg belah kiri tuh , hiraukan yg wrne oren tuh , tu kakak angkt aku yg bagi. ngee ~ yg wrne pink tuh. ex aku , ipan yg bagi. yeahh ade nama aku and dia. then tarikh kapel :) hee. tuh pn aku simpan dlm kotak.
dan aku dh boleh lupakan ex aku :) syukur alhamdullilah :>



haaaa , ny pulak hanger shawl akuu ;D muahaha xD penat aku lipat. dalam 20 lebih jugak ah shawl yg aku ade :) ngeee~ dh berat da hanger tuh. aku susun ikut wrne. ade wrne pink , rainbow pnye shawl , white and pitch , yellow , green , grey , purple , coklat , black and orange.
tapi kan kadang2 tuh bila nak pakai , mesti tadak tudng yg sesuai >< HAHA pdhal punyalah byk shawl. biasalah pompuan kan , suke shopping :D

#k penat gilewww -,- HAHA boiboi