BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8

library :>

hey ;D hrinie aku pgy lib :> nak blaja kh and maths. tapi kan tak jdi pun study ==' haihh ade org ambik tmpt. firstly , aku bngun awal pagi gilaaa , sbb perut buat hal. haishh then aku lpak2 main fb pastu away mandi then siap2. haishh abah dtg awal gilaaa , aku tak siap lagi. hihik ;D then smpai awl. mana lah kawankawan datin aku ny , lmbtnya dtang. aku study lahh dulu sengsorang. then ade lah orang usha2 aku hot mcm tak penah tengok aku -,- apehal kau ? aku takcri pasal pn. erghh =..= then ida datang , pastu ama ;D then tbe2 msj masuk dri put ;D aku pn terkejut mne lah dpt num aku. then naik atas jumpa dia , sembang2 semua. maluu aku >< first time kod. then turun bawah pgi tandas , balik tmpt ade orang duduk ==' shit ! nak jeh maki. then pegi duduk kat tmpat budak2 , sumpah mcm budak2 gilaa. dgn baca buku cerita. then blablabla... skip. then lpak kat gerai makan , OMG ! si dia dah dtang. haihh malunyaaa :> huhuk. then pegi lake. alahai malumalu tapi dlm hati sukaaa ! ;D main buaian lahh. mcm budak2 ja. haha k bye. bialah aku ja tahu apa jadi.

THNX AWAK HEPPYKAN KITE :D ILYSM !