BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 20

perempuan akan jadi bodoh kerana lelaki

dia buat status pasal aku :D bieee , ce tengk kau IM aku :DD HAHA












aku printscreen. dia nih dulu awex zakwan iwan. now diorang dh ptoz dah :) mybe dia jeles sbb aku cm rapat dgn bf dia. and mybe sbb aku ex iwan. act ade byk lagi.

Assalamualaikum :>
topik pada hari ini seperti di atas. disebabkan sekrang ny aku tengah berada dlm situasi seperti itu.
so aku nak cite sikit lah kan. kenape ea ? pmpuan suka gdo sbb lelaki ? #aku tak la kan.
aku still boleh fkir. benda tu sangatlahhh childish. umur jeh besar kan, tapi perangai budakbudak.
dlm tahun ny byk kali jgak lah aku gadoh. 3 or 4 kali jgak ah. kena maki , kena hina , nama aku mmg busuk sngt. ni okay lagi tau. ade lagi sorang tu. awex luqman nme dia natasha atirah. luqman tu ex aku.
mmg aku kena teruk sgt. kena pangkat SUNDAL , BOHSIA and mcm2 lah.
aku ade printscreen tapi aku dh delete :D HAHA. mmg dgn dia lah aku kena teruk sgt.
korang bygkn bukan aku yg start semua , ttbe PKWE aku sendiri bckup natasha tu. pkwe sndri tak bckup aku wehh ? bygkn cmne aku lalui benda tu sengsorang. nsib ade kawankawan aku.
pkwe aku kate , aku mmg suka maki orang. aku takkn maki org kalau org tu tak strt dlu. takkn aku nak maki org tanpe sbb ? tak keh gilaa namanyaa. yeahh dulu mmg aku jahat. now aku dh berubah :D
and now aku kena lagi ;D TERBAIK ahh ! laki bkn sorang yee kakak. ade ramai lagi.
aku taknak musuh2 dgn orang sbb laki. rginyaaa aku tak printscreen sttus kau rituu senior oi :)
aku bukan nak aibkan sesiapa. just TOLONGLAH SEDAR !
cube bnda cmni kena kat batang hidung korang sndiri , baru tahu rase cmne kot.


KTHNXBAAIII :D jgn jadi bodh sebab lelaki ye anak anak. HAHA xD

#tinggalkn pesanan anda di shoutbox ea. shoutbox aku buat baru leww ;D