BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 12

this is what i feel not you peeps

I hate having to pretend to be happy when I’m dying inside. I hate having to smile, even when the world is crashing down around me. I hate hiding my feelings because no one will understand the pain I’m in. :/


ape ke hell dgn ayat kat atas ny ? yeyeye saban hari ade jeh yg aku rasa awkward dgn diaa.
tapi aku taktahuuu kenapa :/ yeahhhh boleh sakit jiwa kalau tiap2 hri cmnie.
ade jeh aku rasa nak menangis and meraung ttbe -,- haihhh.
and yeahhh firstly kat sekolah tadi. idaaa jahat gilaaa dok bahan aku. k finee mntang2 ah MADU bkn stu sekolah bolehlahh bahan aku yg stu sekolah ny. arghh kejam ><
dia duduk sebelahh tettttt kn then dok pnggil2 aku kata wehh pendek tamau kata bye ka kat MADU hg ?
kata bye sbb kelas depa kena berdiri kat blakangg. alolo tiannyee die :3
wajaq tak wajaq kan. pastu dok tunjuk tettttt -,- EEEE sumpah takda kejaa.
pastu amaa tnyalah sapa madu aku. then idaaa kata lahhh tetttttttt kan. hell AMA , kalau hg caya mmg lah hg bdoh.
HAHAHA xD thenn ama tnyaa : mcm manalah pkwe hg bolehhh suka kat dia ? then gelakgelak xD
k fineee aku teruss TERdiammmm. haha jgn tanya aku , tnyalah fendy k kawankawan ;D
aku takda jawapan untukk soalan korangg ^^v
IDAAA , mana hangg ? nak luahkan perasaan ny :'( aku tengok bloggg madu aku tdy wehh.
eee tolonglahh geli pnggil madu. kite pnggil nme mnje dia lahh , KERORO xDD
sumpahh aku tengok , aku rasa GIVE UP and DOWN gila sial :/

kat sekolahhh dok gosip sgt , smpai sedu2 aku ny. byk beno bercakp -,- dahtu lupaa plak bawak air. grr ><
pepagi ade taklimattt pasal program. YEAHH ingt nak masuk talent time , gitar pun tak reti mainn -,-
HAHA aku masuk netball jadi center ;DD thenn ade fesyen show yeahh BUSANA MUSLIM.
then semuaa sebut nama aku. siapp bagi nama lagi suruh aku jd modell. OMG ! terharuuuu ! HAHA xD
sape kata pompuan yg bertudung tak boleh fesyen2 ha ? wanna proof ? HAHA tunggu fesyen show nnt.
thennn hantar buku teks , dah la jauh. dgn berat lagii. 1 buku tak cukup watlek dahh (Y) haha
then taklimat pergi cameron. k fineee aku penat gila hrini. pastu ustazah masuk bg syarahan pasal nasyid pulak dahh.
haiyoo maaf ye ustazah sy mengntok sgt sbb tuh tidur. hihi xD thenn intah ah sunyi tadak sapa lyn dia.
aku n ida tidur. dia sengsorangg xD pastu kacau aku tidur , peluk2 aku lahh. sengal ko intan.

#ngeee ~ boiboii xD nnt tak online dah selama tigaaa hari ;D jumaat , sbtu n ahad :)