BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 13

HAPPYDAY !

Assalamualaikum :D haha kay pepagi hari aku dh happening terok ! ngee ~ then pegi assembly. omg ! madu saya jln blakang saya. k tak takut :P then usha aku ~ n blablabla ~
pastu kena p kantin , ada taklimat. HAHA k fine aku nak tidoq ja dengaq.
pastuuu minah suka dengki buatt hal. haihh -,- sumpah aku hilang sabar sgt dgn dia ny !
pasaipa hati hang busuk sgt taktau. haihhh =..=
mcm nie citenye : intan dia sllu pengsan aw. then budk ni plk ade asma. then ckgu dpt tau dia ad asma ckgu taktau intan sllu pengsan. pastu dia dok dengki apa tah. p bgthu cikgu yg intan ni suka pengsan. dia nk p kem , takut letew kena buang. dh ah takda kawan.
pastu cikgu pnggil intan. dan blablabla intan ta dpt pergi :/ sedih teruk ah aku.
dia panas ah , dia nak duduk dgn intan tak dapat. tak dpt ah wehh ! member aku jgn nk usik bhai ! dia yg bgthu kat cikgu pasal intan pengsan tuh. pastu pakat dgn mak ayah awal2 , surh kata kat ckgu yg dia takda asma. WADEFAK -,- haihhh. pastu dia ckp kat intan : wehh hg jgn gtaw IDA n PENDEK tau pasal ny. aku takut depa marah. perghh aku dpt tahu dia kata mcm tu mmg HOT gilewww ahh >< mmg style HATI BUSUK GILAA , HASAD DENGKI !! k ALLAH TU MAHA ADIL wehhh ! kau akan dapat juga pembalasan nnt !
thennn buathal sendiri. HAHA gosip2 dgn cik hasnah ;D pasal budak biadap dgn cikguu :P
dah stop pasal nih. rahsia sekolahhh ;DD
then turun pergi dewan coz ade HARI KERJAYA. k ramai budakbudak sekolah lain dtg tapi form 5 lahhh. hensem2 ouh ^^v HAHA sedaya upaya aku tutup mata supaya jgn tengok stg tergoda :D HAHA saya setia pada yg satu !

ce tengok gmba kat atas ? HAHA xDD mamat dlm gmab tuh ex kawan aku. tadi dia ada dtg sekolah. aku tengok jelahh dia sbb muka familiar jeh~ then kawan aku nak number dia. dh la tengah syok2 dok gosip dgn ida. azreen, eyqa n fieza culik akuu sat. nangoi -______-
p lah mintx number untuk si fiezaa ny haaa. konon syg lagi lah , rindulah kan.
then takdpt. kami saja la kenakan diaa bagi number azreen sbb tak dpt num laki tu.
punyalah aku gelak diaa terkena~ HAHA dia boleh caya pulak tuh -,-
aku gelak smpi ida tegur kata muka aku mcm nangis sbb merah sgt. aku gelak mmg muka akan merah jaaa. then bialah aku ja tauu. SUMPAH best gilaa kenakan fieza tdy. gelak sakan aku xD

tady kelua taiping ternmpk patung nie haaa ~ comel jeh. then aku belilah :DD huhu.
dia ade ekor tau. comel gilewwww :> huhu. aku gntikan diaa dengan domo aku.
yeahhh~
#tdy semngt study sejarah f4 , poninggg otak !