BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 17

netball :D

kay harinie aktiviti form 3 ialah lawan netball and buat penanda buku :D
penat pergi kem tak hilang lagi -_______- k semngt bangun pagi2 sbb nak lawan netball :D
then siap2 , srapan makan bubur segera. ala yg ltak air panas jeh tuh :> then pegi skolah.
HAHA masuk2 skola cite pasal kem. then jalan arh p perhmpunan. madu titew takut2 nak jalan sblah geng titew aww~ HAHA xD then takpelahhh. mengila dgn kengkawan aku. pagi2 dh HYPERACTIVE :DD yeahh semangat ! then takpelaaa. pastu dpt tahu lawan dgn 3k4. aku 3k5 :>
then boleh plk yg bagi nama 8 org aritu ade yg xdtg ,yg xboleh main la ape laa :/
kmi main 5 org je. bygkn main cmne ? dgn xckup orgnye. aku jd center spruh mase pertama :/ spruh mse pertma pun dh penat gila -,- mana taknye naik turun padang. kena tak over lh kan sbb xckup orang. bape kaly aku jatuh pn taktau lah ==' kasut pn dh kotor gilaaa -,-
spruh mase kedua jd WA. okay lah xpenat sgt mcm jd center.
kami kalah 1-7 grrr. semua sbb budakbudak yg selfish dlm kelas aku xnk masuk.
pastuu rehat2 jap. then reff ckp lawan dgn 3k6 pulak. bekas kelas aku :D
ngee~ kami apa lg ambik pemain import ah dri kelas lain. thnx wehh sbb tolong :D huhu
then aku jd WA jugk jaga fieza HAHA aku buat lawak bodoh tengah pdang. pegang fieza lah tak ksi dia dpt bola. haha jht gilaa aku. xtau cmna nak cita. kalau ade kat stu mmg skit perut gelak. smbil main smbil gelak XD gilooo ja. pastu aku kcau ida plak. tarik dia lah tolak dia. HAHA sorry ah aku lasak skit. pastu aku dok jatuh ja =________= haishh. mmg gilaa ahh tady.
kami tak serius pun. ngee~ dok gelak ja memanjangg. smua bengang dgn aku.
then kami dpt score 1 gol so dpt lah pergi separuh akhir kan :D sepruh akhir esok wehh.
lpas tu semua pakat belasah aku tengah pdang. tdung semua terbukak =='
dh lah aku skit buntut sbb jatuh , baju kotor. ama pulk tolak aku kat lantai simen , perghhh =='
terus maken terok buntut aku wehh. grrr ><
then ade prtndingn buat penanda buku. hihi saya buat collage je. tmpal2 kertas wrne then dia kena letak kata2 smngt dlm english :D nk lukis aku mana reti lukis2 ny =='
then takpelah kan. aku buatlah. first2 mmg buruk gilaaa dgn dok skit perutnye.
pastu makeup kasi laawa skit. hasilnyaa amat memuaskan :DD huhu. nnt dpt balik sy tngp ea gmba dia. huhu kata semngt saya ialah ----> FAILURE IS THE WAY TO BE MORE SUCCESS.
okay tak ? kalau tak nak letak NEVER SAY NEVER. then ramai dh letak. aku pn buatlah ayt sendiri :D huhu.

k boiboi :D